woensdag 15 mei 2013

Londen

hoi hoi

Voor vandaag heb ik weer een shoplog over londen.
Ik ben vorige maand met school naar londen geweest.
Deze blog had ik wel eerder kunnen plaatsen enzo.
Maarja ik deed niks met deze blog.
Deze blog ziet er eigenlijk weer het zelfde uit hoe ik mijn blog over parijs heb gemaakt.
veel lees plezier en kijk plezier.

the bigben.
de bigben hoort gewoon bij londen.
als je aan londen denkt denk je daar aan.
dat heb ik iedere geval.


oxford street.
oxfrod street is de shopstraat.
Daar zitten ondere andere de forever 21, primark, topshop,
mango, zara, new look, next.
Ik heb daar natuurlijk ook veel geshopt. 
Die primark is daar zo groot.


telephone house.
ja ja de typish engelse telephone huisje waar je kunt bellen.
deze stond bij de bigben en daar heb ik toen mooi een foto van gemaakt.
deze foto is wel later gemaakt dan die andere foto die je net zag.

tower brigde 
bigben
london eye.
ik ben over de tower brigde gelopen dat is heel mooi wat je kunt best wel ver kijken.
je kunt ook in de tower brigde maar dat heb ik niet gedaan.


london eye.
avonds ben ik  in de london eye geweest het was een beetje aan het schemeren.
dus dat was wel mooi want de lampje gingen aan en je kon de gebouwen nog een beetje in kleur zien.

dit was mijn blog weer voor vandaag.
Er zal snel weer een nieuwe blog van mij komen.
laat gerust een reactie achter. dat vind ik er leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten