maandag 13 mei 2013

parijs

hoi hoi

vandaag heb ik voor jullie een blog over parijs.
ik ben een paar dagen naar parijs. Het was super leuk en echt super mooi.
ik heb daar wil dingen gezien die bij parijs horen.
Hier zijn wat foto's die ik gemaakt hebt.
dit is een brug waar allemaal slotje hangen.
dat staat in het teken voor eeuwig vriendschap.
zelf heb ik er ook een slotje neer gehangen.

de over heerlijke marcons.
super lekker ik heb ze gewoon bij een bakker gehaalt.
Bij die bakker zag het erg super schattig uit.
Ze hadden daar nog veel meer smaken  maar ik had deze gekozen.

de art de triomphe.
ik ben erover heen gereden met een bus.
Daarna ben ik uitgestapt foto's gemaakt.
dit was rond zonsondergang dus een beetje wel licht.


de Eifeltoren. 
avonds toen we naar het hotel liepen zag ik dit plaatje.
vond het zo mooi dat ik wel even een foto's moets maken.



de eifeltoren.
wauw wat is dat een mooi ding zeg.
helaas ben ik niet in de eifeltoren geweest omdat er een hele lang rij stond.
dat vond ik wel jammer maar ik ga zeker nog een keer terug.

dit was mijn blog weer voor vandaag.
deze week komt er ook nog een blog over london maar die komt later deze week.

bye bye 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten